(+48) 52 302 50 06

Regulamin Portalu

www.DwórMarcinkowo.pl

1. Przepisy ogólne

Niniejszy Regulamin określa:

  • Najważniejsze zasady funkcjonowania portalu internetowego www.dwormarcinkowo.pl
  • Reguły korzystania z oferowanych za jego pośrednictwem funkcjonalności
  • Warunki i zasady sprzedaży produktów i dostawy jedzenia
  • Główne zasady odpowiedzialności
  • Działanie praw autorskich oraz praw pokrewnych
  • Procedurę zgłaszania ewentualnych problemów

Użyte w Regulaminie pojęcia i terminy należy rozumieć następująco:

  • Portal – portal internetowy www.dwormarcinkowo.pl
  • Administrator – podmiot kierujący działaniem Portalu: P.H.U.EXPERT II WALDEMAR MACHOWSKI, Piastowska 9/16, Trzemeszno 62-240, Polska, NIP: 5571292671
  • Użytkownik – każda osoba, która korzysta z Portalu oraz oferowanych za jego pośrednictwem funkcjonalności
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  • Produkty – posiłki możliwe do zamówienia poprzez Portal wraz z dostawą
  • Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.);
  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93).

2. Usługi świadczone drogą elektroniczną

  • W ramach portalu dostępne są następujące funkcjonalności, do których można uzyskać dostęp drogą elektroniczną: Konto Użytkownika, Wirtualny koszyk, Formularz Zamówienia, Formularz Kontaktowy, Newsletter
  • Wszystkie wskazane usługi mają charakter nieodpłatny. Użytkownik ma prawo w każdym czasie zrezygnować ze wskazanych usług bez ponoszenia kosztów
  • Konto Użytkownika jest usługą, do której można uzyskać dostęp po dokonaniu rejestracji. Rejestracja wymaga wskazania poprawnego adresu e-mail oraz ustalenia hasła
  • Usługa Konto Użytkownika umożliwia poprzez zalogowanie dostęp do zgromadzonych danych oraz informacji o złożonych zamówieniach
  • Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Użytkownikowi zarządzanie Produktami przed ich zakupem, przeliczanie wartości zamówienia oraz kosztów dostawy. Podczas wyboru Produktów, Kupujący może dowolnie zmieniać zawartość koszyka poprzez dodawanie i usuwanie poszczególnych elementów
  • Formularz zamówienia to jednorazowa, nieodpłatna usługa umożliwiająca prawidłowy dobór Produktów, wprowadzenie danych niezbędnych do finalizacji zakupu. Korzystanie z Formularza zamówienia staje się możliwe z chwilą dodania co najmniej jednego Produktu do Wirtualnego koszyka
  • Formularz zamówienia wymaga wskazania danych Kupującego: imię i nazwisko, sposób dostawy, adres dostawy, wybrana metoda płatności, numer telefonu, ewentualne uwagi do zamówienia lub dostawy
  • Dane w Formularzu zamówienia można modyfikować dowolnie, do chwili dokonania potwierdzenia. Potwierdzenie następuje poprzez aktywowanie przycisku „Kupuję i płacę“
  • Usługa Formularz kontaktowy służy ułatwianiu komunikacji pomiędzy Użytkownikiem i Administratorem
  • W ramach usługi Newslettera, Użytkownik może wyrazić zgodę, na cykliczne otrzymywanie na podany adres e-mail informacje o aktualnościach

3. Składanie zamówień

  • Informacje zawarte na stronie Portalu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
  • Zawarcie umowy między Operatorem i Użytkownikiem następuje zgodnie z opisaną procedurą
  • Użytkownik umieszcza wybrane Produkty w Wirtualnym Koszyku
  • Korzystając z Formularza zamówienia, Użytkownik określa ilość Produktów (oraz ewentualnie ich parametry) metodę płatności, wprowadza dane niezbędne do realizacji zamówienia
  • Użytkownik uzyskuje możliwość sprawdzenia zawartości i warunków zamówienia
  • Użytkownik składa zamówienie, aktywując przycisk Kupuję i płacę – w tym momencie zamówienie uważa się za złożone
  • Złożenie zamówienia stanowi złożenie Operatorowi przez Użytkownika oferty zawarcia umowy sprzedaży i dostarczenia Produktów w nim ujętych
  • Złożenie zamówienia nie wymaga uprzedniej rejestracji i posiadania Konta Użytkownika. Operator dopuszcza możliwość składania zamówień przez niezarejestrowanych Użytkowników. Rejestracja i założenie Konta Użytkownika umożliwia dostęp do większej liczby opcji, w tym do uzyskania informacji na temat uprzednio złożonych zamówień
  • Niezależnie od powyższego, istnieje możliwość złożenia zamówienia drogą telefoniczną. Złożenie zamówienia drogą telefoniczną wymaga podania tych samych danych, co przy wykorzystaniu Formularza Zamówienia
  • Po złożeniu zamówienia Operator potwierdza jego otrzymanie oraz potwierdza przyjęcie do realizacji, wskazując zarazem przewidywany czas dostarczenia. Od tego momentu umowę uznaje się za zawartą
  • Wszystkie ceny prezentowane w ramach Portalu są cenami brutto (zawierają podatek od towarów i usług VAT). Ceną wiążącą jest cena podana na stronie internetowej Portalu przy Produkcie w chwili składania zamówienia. Niezależnie od tego, o łącznej, ostatecznej kwocie do zapłaty Użytkownik informowany jest przed złożeniem zamówienia
  • Minimalna wartość zamówienia 25,00zł

4. Dostawa i płatność

  • O łącznych, ostatecznych kosztach dostawy Użytkownik informowany jest najpóźniej przed złożeniem zamówienia
  • Zamówienia na pizzę realizujemy na bieżąco od godziny 12:00-18:00 (ostanie zamówienie do godziny 18:00). Pozostałe opłacone zamówienia, złożone do godz. 16:00, będą realizowane następnego dnia roboczego, prosimy o podanie godziny na która życzą sobie państwo dostawę. Zamówienia złożone po godz. 16:00 będą realizowane w najbliższym możliwym terminie. W razie wątpliwości, proszę o kontakt pod numerem telefonu (+48) 510 191 373
  • Koszt dostawy liczony jest w zależności od strefy / miejsca, do którego dostarczona ma być Produkt. Odległość liczona jest od adresu restauracji, z której będzie realizowana dostawa:
  • Odbiór osobisty – Dwór w Marcinkowie Górnym, Marcinkowo Górne 1, 88-410 Gąsawa – 0zł
  • Strefa 1 – do 4.9 km – 0zł
  • Strefa 2 – od 5 km do 9.9 km – 10zł
  • Strefa 4 – od 9.9 km do 14.9 km – 15zł
  • Strefa 5 – od 14.9 km do 19.9 km – 20zł
  • Bezpłatna dostawa przy zamówieniach powyżej 80zł

Portal umożliwia następujące formy płatności:

  • Płatność online
  • Akceptując postanowienia niniejszego Regulaminu, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymanie paragonu elektronicznego na wskazany przez siebie adres e-mail

5. Prawo odstąpienia od umowy

  • Zasadą prawa (wynikającą z Ustawy) jest, że Użytkownik będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w dowolnej formie. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważa się za niezawartą
  • Jednakże, zgodnie z art. 38 Ustawy, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

i/lub

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia

i/lub

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • W oderwaniu od regulacji wynikających z Ustawy, Operator przewiduje możliwość odstąpienia od Umowy w następujących przypadkach:
  • Użytkownikowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy jeżeli wystąpi opóźnienie w dostarczeniu przekraczające 30 minut
  • Ponadto, Operator oświadcza, że zawsze dąży, by dostawy były realizowane w ciągu maksymalnie 60 minut. Czas dostarczenia uzależniony jest jednak od strefy dostawy, rodzaju zamówienia oraz warunków pogodowych i komunikacyjnych. Z uwagi na powyższe, czas dostarczenia w niektórych przypadkach może być dłuższy. Operator zobowiązuje się uprzedzić Użytkownika o dłuższym czasie oczekiwania. Jeżeli Użytkownikowi nie odpowiada nowy, proponowany termin dostarczenia, ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia konsekwencji

6. Postepowanie reklamacyjne

  • Operator ponosi odpowiedzialność za wady sprzedawanych Produktów
  • Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji
  • Kupujący może złożyć reklamację w szczególności (lecz nie tylko), gdy wystąpiła jedna z opisanych okoliczności:
  • Produkt posiada wady fizyczne
  • Produkt jest niezgodny z umową
  • wystąpiło opóźnienie w realizacji zamówienia
  • w fakturze VAT występuje błąd
  • Zaleca się, by reklamacje były kierowane:
  • na adres tradycyjny: Dwór w Marcinkowie Górnym, Marcinkowo Górne 1, 88-410 Gąsawa, z dopiskiem “reklamacja” bądź na adres e-mail: kontakt@dwormarcinkowo.pl
  • W celu usprawnienia procesu rozpoznania reklamacji, zaleca się, by zgłoszenie reklamacyjne zawierało następujące dane:
  • imię i nazwisko
  • nr zamówienia
  • dokładny opis wady, problemu oraz datę ich stwierdzenia
  • żądanie Użytkownika
  • oczekiwany sposób udzielenia odpowiedzi: adres do korespondencji lub adres poczty elektronicznej
  • Przedstawienie w/w informacji nie jest warunkiem przyjęcia reklamacji do rozpoznania. Ich podanie przyspieszy udzielenie odpowiedzi
  • Operator rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji

7. Polubowne sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  • Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny
  • Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej
  • Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy
  • Zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów – adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl
  • Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  • Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy Sprzedającym a Konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

8. Prawa autorskie oraz prawa pokrewne

  • Korzystając z Portalu, każdy Użytkownik powinien respektować obowiązujące przepisy dotyczące praw autorskich oraz własności intelektualnej
  • Treści zawarte w Portalu (w tym nade wszystko utwory, znaki towarowe, bazy danych) podlegają ochronie prawnej. Ochrona ta wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym:
  • ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
  • ustawie o własności przemysłowej
  • ustawie o ochronie baz danych
  • ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  • Przykładem naruszenia tych przepisów byłoby nieuzgodnione, pozaprawne, zwielokrotnianie, publiczne udostępnianie w sieci, publiczne odtwarzanie wyżej określonych treści
  • Sam fakt korzystania z Portalu nie powoduje przeniesienia na Użytkowników jakichkolwiek praw lub licencji dla treści objętych ochroną prawną

9. Postanowienia końcowe

  • Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 16.03.2020
  • Ewentualne zmiany Regulaminu będą następować przy uwzględnieniu następujących zasad:
  • zmiana Regulaminu będzie skuteczna po upływie 7 dni od daty opublikowania nowej wersji Regulaminu w widocznym miejscu na stronie internetowej Portalu
  • zarejestrowani Użytkownicy zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu w drodze wiadomości e-mail
  • do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian, mają zastosowanie dotychczasowe zapisy Regulaminu
  • Regulamin dostępny jest pod adresem https://dwormarcinkowo.pl/regulamin/
  • Zaleca się, by wszelkie uwagi, opinie na temat funkcjonowania Portalu, jak również informacje o naruszeniu Regulaminu kierować na adres poczty elektroniczny Sprzedającego kontakt@dwormarcinkowo.pl
  • Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz ich ochrony zostały zawarte w Polityce prywatności, która jest dostępna pod adresem: https://dwormarcinkowo.pl/polityka-prywatnosci/
Projekt i wykonanie: Creative Agency Promedia Design
0